Full rulle!!!

Japp idag är det fullt upp. . första dagen sedan operationen jag har så här mkt som ska ske. . 

För det första så hoppas jag att jag får bilen idag. .  VILL HA MIN BIL NU;) haha . . 

nej men först sa de 4 timmars jobb och sen tog det en dag till och nu är det tredje dagen de har den. .  såå hoppas verkligen jag får den idag. .

Brorsan skulle nog kolla hur det låg till när han ska till skolan. .  han skulle ändå vara där idag..=)

På tal om en helt annan sak så titta söta Beckis hit igår..=) TACK GUMMAN!!! och hon hade köpt en våg till mig..=) så nu behöver jag inte köpa någon..=) Du är en riktigt PÄRLA gumman..=)


Sedan bidde det en tur till mor och far med igår.. =)

Nu till idag. .  ska hem till dem nu och hämta mamma, hon skulle in till jobbet en sväng och då ställer jag upp som chaufför..=) så under den tiden hon är där så. . ska ajg väl, hmm ta en promenad tänkte jag. .  kanske åker och kikar på kupan lite eller nåt. . =)


Nej nu ska jag äta. . har börjat men det tar ju sån tid. .  sen måste jag få med mig lite mellanmål och kvällsmat. . en vet ju aldrig hur dagen blir..;)




Kramar

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

2010-10-13 @ 17:27:39
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

tack så jätte mycket :D

2010-10-13 @ 17:27:50
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0