Full rulle som sagt!!

Det kan man säga att dagarna har gått. . . .

Körde mor min i måndags och gick runt och kika lite på stan medans mamma var på sitt jobb. .

sedan kom brorsan + tjej hem med min bil till dem. .  de hade väl sagt nåt om att ena bakdäcket var LITE slitet. .  hmm. .  väven hade gått igenom och bara slitet på ett ställe. .  pappa trodde det hade gått sönder innifrån eller hur han nu så. . så bytte till vinterdäck. .  blir att leta nya sommardäck till nästa sommar. . 

men hela måndagen gick i ett. . 

igår..  så vakna jag kl 06, kanon pigg men det tog ut sig på kvällen sen. .  hmm konstigt. . var hos mor och far till halv 9 för att köra mor min till sjukgymnasten. .  var hemma där lagom till 11 och då var det snart lunch. . käkade medtagen mat och sedan åkte jag och besiktiga bilen. . och DEN GICK IGENOM=) nu rullar pärlan förhoppningsvis ett år till..=)

Åkte vidare till en annan kompis. .  kom hem seeent i natt eller ja runt 12 tiden iallafall. . hmm då var Johanna trött. . :P

Idag har jag tagit bort mina agraffer på magen. .  fick några stripe istället. .  såren såg jättefina ut. . =) läkte bra och de hade inte hunnit fastna än så det kändes knappt när hon tog bort dem. . 

fick dock inte börja simma än på 3-4 veckor. .  så prommenader och jag går bra ihop..;) haha. . 

tog en promenad efter vct och sedan handla jag lite. .

fick hämta mamma i lischöping me..;)

vart både arg och ledsen idag med. .  denna jävla akassa. .  hmm har ringt flera ggr och allt som ska vara inne är inne men nu kommer det mer. . så har ajg tur så får jag nästa vecka. .  om allt kommer från kommunen dvs. . en jävla röra det där. .

träffa söta Becka ikväll med. .. =)

Nu ska jag snart krama kudden. .




Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0