Fortfarande förkyld men lite bättre idag.. .

Japp, är fortfarande förkyld, hostar och snörvlar. .  men det börjar släppa nu så förhoppningsvis så ger det väl sig snart..=) Har sovit riktigt bra i natt. .  vakna bara någongång och var täppt men det får la vara..=)

orkade faktiskt inte blogga alls igår. .  var rätt slut ska jag väl erkänna. . 
men tog mig iallafall en promenad på 20 min, det räckte för min del. .  halsen sved och näsan rann. .  var tvungen att åka till Munken och handla med. .  snytepappret tog slut . . haha. .  det är illa de ni!!! så tog mig till Munken och fixade det. .  träffade brorsan och hans tjej en snabbis där med. . men de höll sig på avstånd. . haha. . det förstår jag.. 

sen träffa jag söta gumz, hon var ute och gick med en av sina söta vovvar..=) mollie. . och vi är nog lika förkylda bägge två. .  haha. .  men gör trevligt att träffas. .  det blir för sällan gumz..  måste ses mer gånger. .  eller oftare. .  haha blir så möe att ta igen när vi inte ses så ofta som vi brukar..;)

På kvällen blev jag riktigt risigt..  börja frysa som skam. .  men tror inte det var feber. .  men fryser ju jämt nu. .  men men som sagt sovit bra i natt. . 


Nu ska jag grejja lite hemma. .  snart dags för att börja tänka på middag med. .  tycker det enda man gör är att äta. .  men men det gör ju nytta. .  16kg är det nu. .  det känns för jäkla gött..=)





Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0