Förkyld!!!

Japp nu vart det min tur att vara förkyld. . =/ det är ju mycket som går så. .  är bara glad att jag inte fick den innan operationen. .  då hade det inte varit skojj. . 

just nu är det hostan som är värst. .  inte så snuvig men huvudvärk nu iallafall. . 
vet inte om jag har någon feber men tror det var lite i natt. .  men inget på dagen. .  får hoppas det ger sig snart..

just nu fryser jag faktikst. . men har börjat göra detta mer och mer nu på sista tiden. .  jag som ALDRIG fryser annars. . men det hör ju till. .  man tar ju av fettet som gör en varmer. .  nu försvinner det. .  till en början iallafall... =P sedan har jag börjat tappa en del hår med. . 

Tänkte försöka hålla mig vaken till lyxfällan går med vet inte om jag fixar det. . 

vi får la se. .

annars har det inte hänt så mycket idag..  tog en promenad förut, en liten. .  och vart i väg och köpte näspray(alltid täppt nattetid) och posta arbetsgivarintygen som kom idag..  de är guldvärda på lönekontoret..=)

lagat mat. . 2 ggr.. 

till lunch blev det potatismos och salladskyckling med egen sås och två tomater och till middag blev det potatis och varmkorv med minimorötter. .  (tog bort skinnet på korven)

Inga bilder blev det heller. . men inser att jag verkligen blir mätt. . borde väl försöka att få i mig nåt mer ikväll men ja vi får la se. . 

har tatt alla tabletter med. . de stora går rätt bra, försökte ta dem hela idag och det gick faktiskt .. 



Min fina dosett

föresten gjorde potatismos och falukorv med minimorötter. .



så här såg det ut när jag var klar. .



orkade inte allt. .


Nej ni nu ska jag ta hand om mig själv...


Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Neeeeeeeeh, harru gått o blitt förkylder! .. Har jag smittat dig via sms?;P höhö.. nä, men jag har åkt på en riktigt jobbig förkylning..hoppas inte du får den!!.... Saknar ju dig min gumma!!.. Nu måste vi krya på oss så vi kan träffas! Får Jojjo-abstinens annars;P höhö!! Kraaaaaaam

2010-10-14 @ 21:26:02
Postat av: Malin

Krya på dig så mkt och ta det lugnt. Vila mkt och drick mkt vatten, ja så mkt du kan iallfall. :)

Började idag me min pure mat, gud va gött det var me potatismos! :)

Önskar dig en trevlig helg, ja så bra den nu kan bli fast du är sjuk.

KRAM Malin :)

2010-10-15 @ 20:30:10
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Malin

du förresten... vad tar du för tabletter varje dag?

Ja tar b12 och en annan vitamin tablett som e röd o stor :) den delar jag på två för det är jätte svårt att svälja den när den är så stor. Det är en sådan där vitamin tablett som det är allt i, MITT VAL KVINNA heter burken från Apoteket. :)

2010-10-15 @ 20:31:47
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej Halkade in här via Malins blogg, hur länge sedan är det du gjorde din operation? Själv ska jag opas den 26 oktober om inget annat kommer ivägen. Just nu äter jag bara eller nästan bara flytande föda, tar en knäckemacka naturell till min soppa ibland o det fick jag så jag får förhoppningsvis ingen utskällning, har gått ner 3.4 kg sedan i måndags.

Titta gärna in på min blogg om du har lust, där står mkt o lite om allting L

Trevlig läsning på mittdagligalivjustnu.blogspot.com

Trevlig helg // Ewa

Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

inte bara jag som blitt sjuk! det är ju så tråkigt.

krya på dig! :)

2010-10-16 @ 10:43:29
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0