Tiden springer på!!

Kan man verkligen säga och jag har inte bloggat på ett par dagar. .  fast ibland är det grymt skönt att inte göra det med. .  har väl funderat på det ett par gånger men inte kommit till skott. .

har varit en sådandär trött helg. . sovit, sovit, sovit. . . ibland behöver man det med. . 

lite aktiviteter har det allt varit under helgen. . 

jobbade ju 7-16 i fredags och sedan åkte jag hem till mor och far. . tillbringa en trevlig kväll där. . 

På lördagen träffade jag underbara Becka en sväng. .  hon var hemma på timmar. .  då var jag där och tjöta lite..;) gosa med Putte med för den delen. . ;)




han stensov i mitt knä.. .=)

sen åkte jag hem och bara var hemma. .  försökte grejja lite men kom fan inte igång. .  haha så det kan vara ibland. . emn städa är ju sååå trökigt. . 


igår firade vi farsdag i lidköping hos mormor och morfar..=) riktigt trevligt och skojj..=) satt och prata. .  några av mina kusiner var där och min morbror och hans fru..=)

Alltid trevligt att träffa dem, blir ju inte så ofta på hösten, för alla våra fyller år på våren. .  då blir det alltid tätare. . :P

sedan åkte jag till Coop en sväng. .  kikade lite och handla lite frukt och grönt. . 

Nu ska jag snart börja med maten.  . jobbar från halv 2 idag till halv 10

imorrn gör jag 16-21 och 7-16 på onsdag . .  full rulle. . 




I veckan som kommer är det en del jobb. . 

Och på lördag kväll ska jag och mina kära bröder och Bettan på Bio. .  har bokat till Harry Potter. . =) blir väl att käka lite innan..=)


Ha en super dag!!!

kramar

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

åh harry potter, super bra :D jag ska se den på onsdag!!

2010-11-15 @ 20:36:46
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sicket fint kort gumman!!;P hihi.. Du e alltid fin!... Måste träffas snart igen nu!.. ja jobbar ikväll o på onsdag som jag vet än, o på kvällen på onsdag ska vi ha planering för julfesten. Vi får höras gumman min!! KRAM!!

2010-11-16 @ 08:37:53
Postat av: Malin

Ja vissa dgr har man inte alls lust att blogga, har ibland ävne jag mina perioder :)

Hoppas du har en bra vecka!

kram M

2010-11-17 @ 13:25:20
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja vissa dgr har man inte alls lust att blogga, har ibland ävne jag mina perioder :)

Hoppas du har en bra vecka!

kram M

2010-11-17 @ 13:25:23
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja vissa dgr har man inte alls lust att blogga, har ibland ävne jag mina perioder :)

Hoppas du har en bra vecka!

kram M

2010-11-17 @ 13:25:25
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0