Städadag!!!

Kan man säga att jag har haft det. . men det känns så förbannat skönt att ha gjort det. . 

äntligen fick man tummen ur och ta ett tag här hemma. .  fast nu hänger det en massa tvätt överallt. .  insåg att korgen höll på att fyllas över..=P

har ju inte varit hemma så mkt i veckan och då blir det lidande. .  har en maskin kvar att hänga upp nu. .  den borde vara klar för det har tystnat i badrummet. .  det var fan det bästa jag har införskaffat en egen tvättmaskin. . 


till gårdagen så var den helt underbart trevligt. .  var och käkade på Milan innan. . 
det är ju lite trassligt nu med maten. .  jag förklara som det var och bad om en lite portion med kebab, sallad, lök, lite gurka och tomat. .  men tror inte det gjorde nåt på priset. .  tycker de är bra dyra där faktiskt även om de är bra mat. .  vet att gumman och jag reagerade på det en annan gång. .  men jaja det smakade bra och jag fick inte ont i magen. . 

sedan gick vi till VIP och köpte lite godis. . jag köpte bara några hårda karameller. .  måste ju våga prova. . har kvar än och åt nog 5 st under bion men det gick ju bra det med. .  vad är bio utan lite gott. . har ju lite hemma nu med och kan ta en någongång ibland. .  :P

filmen var kanon bra. .  fast ska erkänna att jag hoppade högt ett par gånger. .  lite mer skrämmande än de andra filmerna.. men den här var grymt bra och den liknade boken till en hel del. . den förra filmen var lite av en besvikelse. .  den höll inte alls tillsammans med boken så. .  ska bli intressant och se om del 2 gör detta med. .



nej om man ska hänga upp tvätten och sedan krypa ner i en renbäddad säng. .  jobba imorrn mellan 7-14. .


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

såg du harry potter? älskar den :D



jag tycker det är dumt när man inte kan få små portioner till litet pris, man vill ju inte äta då :P jag tappar aptiten när dom är dumma!

2010-11-22 @ 10:49:42
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0