Sovit igen. .

Mina timmar nu kan man säga. .  haha. . var super trött igår. .  ögonen gick i kors kan man säga. .  haha. . 

men det gick toppen att jobba natten. .  var en del spring men det gick helt okej . . =) var rätt trött med. .  eftersom jag inte sov nåt på dagen men men som sagt. .  det gick toppen. . kommer säkert bli fler nätter. . 

igår körde jag brorsan till praktiken. .  var osäker på att bussen gick sen ska han gå med rollator till mjuka linjen. . inte lätt med allt snö som har kommit. .  det var ju ändå på vägen hem. .  så plocka upp honom och åkte senare hem till mig. .  somna väl runt halv 10 och vakna vid halv 3 så det blev inte så många timmars sömn. .  gårdagen gjorde jag inte så mkt. .  ska erkänna att man var rätt seg men ville ju inte gå upp alltför sent för då ahde jag inte kunnat sova på natten. .

idag ringde poolen i Götene och boka in mig på mer jobb..=) ska även gå bredvid på sista avd nu. .=) så då har jag hela Ceciliagården .. =)

Har varit iväg på Vct idag med. . nu ska jag inte behöva dit mer för detta ärendet iallafall..=) det hade läkt så fint så..=)


titta in på CityGross med. . stort som skam och kommer nog ta sin tid att hitta men men det ska nog gå vägen..=)


Nu har man ätit en god måltid. .  var så jäkla sugen på wookade grönsaker. .  så det blev det med couscous idag. .  smaskens. . 

Å så får jag med mig mat tills ikväll. . 

ska iväg till Brogårn idag. .  så det lär bli möe kläder på en för att inte frysa. . . :P haha. .


Ha en toppen dag nu..=)






Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0