Ska snart iväg. .

och jobba natt!! De ringde från Ceciliagården, har ju inte gått igenom alla avd än men har ajg tur får jag hålla mig på nedervåningen så ska det nog gå bra..=)

fikat var lyckat och super trevligt..:) TACK för att ni kom..=) riktigt trevligt att ni ville titta hit..:)

Tomteparaden var la si så där. .  inget bra väder och tror många hade backat för det var inte alls lika många som vanligt. .

nej dricka upp kaffet och fundera på nåt att tugga på tills i natt. .  första natten sedan operationen men det ska nog gå bra..=)


Hoppas ni myser inne med tända ljus och filtar..=)





kram kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det gick bra att jobba inatt gumman min!!=)*Mizz you soo much!!!*

2010-11-29 @ 07:20:11
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

HaHa!! ... Vet inte om du skulle uppskatta om jag kom te dig så tidigt för att göra de;P HaHa!!=D Like you hunny!! Kramizz

2010-11-29 @ 20:10:14
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0