Nära på hjärtattack. . .

Fniss, kommer snart till rubriken. . =P

haha  nu ska vi se vad som här hänt sen sist. .  Gick bredvid i måndags.... det gick toppen. .  tog vägen förbi mina kära föräldrar när jag hade slutat... där var då mormor och morfar samt morfars syster. .  de spela kort och tjötade skit. .  riktigt skojj att träffa dem..=) sedan åkte jag och handla lite och bror och bettan hängde med. .  Åkte till Munken. .

som sagt det märks att man inte äter så mycket längre för en behöver inte handla så ofta. . =P haha. .  billigt och bra. . =) haha. . 

igår var jag först på vårdcentralen och sedan ett möte på banken. .  sedan åkte jag förbi jula en sväng. .  kikade runt lite. . en kommer ju inte kunna var där på den närmaste tiden då citygross öppnar där. .  idag tror jag det var. .  jaja en ska inte dit den närmaste tiden nu. .  får åka dit och kika om en 2-3 veckor tror jag. . 

Igår skickade Skara om jobb på kvällen så det tacka jag JA till. .


haha det gick toppen att jobba men nu kommer vi till rubriken. . 

En person på avd gick bort väldigt hastigt i förra veckan och rummet är inte tömt än. .  när alla hade lagt sig och vi skulle gå mot köket stanna jag till utanför och kolla på dörren, funderade lite och så kom jobbar kompisen. .  precis då börjar det rycka i dörren, precis som om någon skulle ut, dörren var då låst och det fanns ju ingen där inne. .  vi blev skitskrajja. .  sprang genom korridorren. . hjärtat var i halsgropen. . sen börja vi asgarva. .

Sköterskan kom och sa bara tjejer ni får sluta se på Skräck. .  haha. .  sen gick hon och jag in och då var det ett fönster som stod öppet. .

vad man kan var larvig ibland. . men rädd ja det blev jag. .


Nej jobba ikväll!!


Ha en riktigt bra dag nu..=)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi.. Ursch! .. skulle blitt sketarädd;P Gillar dig gummz!! KRAM!!

2010-11-24 @ 13:23:52
Postat av: Sofia

Tack gumman lilla!!=) ... Måste ta lite nya kort på dig och oss me nån dag=) Hihi...Hoppas de går bra o jobba ikväll!!!=) Kramiz

2010-11-24 @ 16:03:32
URL: http://stridhsofia.blogg,se
Postat av: Malin

Ja det är verkligen billigt o bra numera som GBP opererad. :) Det är skönt att slippa gå till affären så ofta för jag avskyr det. :) Man har verkligen ett billigt matkonto numera men sedan blir det ju ett dyrare kläd o sko konto när man har kommit ner i den vikt man vill. :)) Det ena tar ut det andra. :)

2010-11-25 @ 11:42:47
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Nea

Visst tusan blir man nojjig av sådant! Jobbade själv med äldrevård för ett antal år sedan och vet hur sånt kan kännas ;)

2010-12-02 @ 20:27:52
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0