Lite bråttom!!

Japp. .  eller ja inte riktigt än. .  ville bara skriva en snabbis att jag lever. .  ;-)

Helgen bestod mest av kalas. .  haha först en 25 års kalas för Veronica på lördagen och sedan 71 års kalas på söndagen. . Trevlig värre. . hade dock med mig egen mat. . smörgåstårta är väl inte det bästa att börja med. . .

Igår var det jobb eller bredvidgång i Götene 7-16 sedan en tur till mor och far

idag är det en delad tur mellan götene och skara. .


nej hinner faktiskt inte mer nu


får blogga mer ikväll eller imorrn..;)



Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Saaaaaaaaaaknar dig me gumman!!!=D Vet dock inte hur jag ska få ihop de.. ikväll e de planering (ska berätta om Rumänien nästa vecka) och imorrn e de planering för ssk Julfesten, och sen jobbar jag i helgen=( ... men får försöka klämma in nått!!.. vill inte få en chock varje gång jag ser dig!!=D HaHa!!!=D Gillar dig gumman min!! Hör av dig på sms hur du jobbar i veckan (om du vet) så få vi försöka klämma in nått!!=D KRAM!!!

2010-11-03 @ 05:15:35
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0