Häcken full. . .

Japp det kan man säga om de senaste dagarna. . ska snart iväg igen. .  jobba ikväll. .

måndags kvällen gick kanon..=) bra trött när jag kom hem kan jag säga. . men men det gick bra iallafall..=)

på tisdagsmorrnen eller ja fm eller nja nje nja. .  morrnen låter bättre..;) ringde mamma och fråga om jag ville komma med upp till MKlädhuset i skara. .  för att få en tidigt julklapp. .  en vinterjacka. .  har nog inte köpt en ny på minst 5 år. .  så det var dags. .  om det blir en lika kall vinter som förra året. .  så kan det vara bra med en vaaarm jacka. . super snygg. . ska nog försöka ta lite kort snart. . =)

sedan vart det jobb på kvällen. .

i onsdags så var det bredvidgång på Munkängen en annan avd på Ceciliagården. har ju gjort en bredvidgång på kväll där redan men dagen är grymt mkt mer att ha koll på. .  ska få en dag till där på måndag. . 

fick ringa vårdcentralen när jag var där bara. .  fick en tid på fm så fick åka ifrån en stund. . men det ska nog gå bra. . varit där idag med så. .  bra när man kan få snabba läkartider. . 

på kvällen kika jag förbi mor och far. .

igår fick jag jobba i skara på brogårn. .  det gick bra men snurrigt värre att hitta. .  men det gick bra..=)

Var och träffa en kompis på kvällen och kom väl inte hem så där jätte tidigt tyvärr. .

nepp nu måste jag åka. .  iallafall se till att få med mig allt..



Pöss Pöss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra på jobbet ikväll gumman! ... o att du får de riktigt skojj me the family tonight!=D Hihi.. o du... Det har snööööööööööööat!!!!! ;P Tihi KRAM!!

2010-11-20 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0