första advent..=)

Japp nu börjar nedräkningen mot julen. .  fattar itne vart 2010 har tagit vägen. .  det har bara sprungit iväg. .

i veckan har jag jobbat och jobbat och jobbat. .  5 dagar utav 7. . ville vara ledig i helgen. . ibland måste man vara det med. . .

trodde att jag skulle vara ledig i torsdags med tjhii fick jag. .  de ringde lite fint lite över 8 och fråga när jag kunde vara i Götene. .  nyvaken som jag var så fick de tillsvars att vad är det för väder ute. .  haha. .  var där till 9 även om det snöa som skam. . 

alla verkar så glada över snön och javisst det blir ljusare ute men när jag tänker på snö så brukar det ju vara så att det töar lika fort och sedan fryser det på..  sånt gillar jag inte men får det ligga lite fint och vara kallt så går det an. .  barnen tycker ju det är roligt med så. .  fast det behöver ju inte vara -20 som förra vintern. .  haha


igår tog jag mig en promenad och handla lite för idag så kommer familjen och Andreas flickvän Bettan hit på adventsfika. .  =) sedan går alla utom mor och far på tomteparaden .. mammas fot är ju inte riktigt bra än så hon vågar inte vara ute. . 

nej nu ska jag äta upp min middag och sedan grejja med det sista. .=)


Hoppas ni får en toppen söndag..=)


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0