Är bra seg. . .

Japp det kan man säga att jag är. .  ska snart iväg och gå bredvid ikväll i Götene. .  sista bredvidgången där så får vi väl se hur det funkar. .

ska ju dit fredag kväll och lördag dag och sen blev det visst en delad tur i Skara på söndag.. 

så denna vecka blev det 6 arbetsdagar utav 7. .  ja med bredvidgång alltså. . 

dagen gick kanon i Götene och kvällen med. . har nog aldrig skrattat så mkt som då. . hel go tjej man gick med. .  fast det blev 30 min övertid. .  pressat schema och som skönt var det inte mitt fel. . 

Idag så sov jag så gott så jag missa ett samtal från skara kommun. . men hade inte hunnit med det passet idag. .  sluta fyra i skara och börja fyra i Götene går inte riktigt ihop. .  haha

imorrn är det min lediga dag och då skall det städas hemma.  .  ett måste. .  haha. . 

gått ner nästan 22 kg me. .  det slår på två hekto nu. . haha. .  det känns för jävla gött. . 

detta innebär att man ska ta nya kort oxå. . får träffa gumz en dag nu och be om hjälp. . =) saknar våra mysiga tjejsnack med så. .  =)




Kramar

Kommentarer
Postat av: Imsavimsa

Heja heja, det går bra både med vikt o jobb :). Du ser, nu börjar de ringa efter dig så du lär inte behöva oroa dig för att du inte skall ha jobb så det räcker :).

Kram Imsavimsa

2010-11-03 @ 23:10:52
URL: http://imsavimsas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0