Underbara helg!!

Är slut och det är måndag morgon.. Tiden går lite för fort. . =/ tyvärr. .  men har haft en underbar helg..=)

Tyvärr har jag inte hunnit blogga men det har varit rätt skönt med..=) Hinner nog inte med ett fullt inlägg nu heller för ska iväg och plugga matte nu. . har prov idag tjugo över ett och vi sitter ett gäng innan och pluggar ihop..=) blir lite mer gjort då. . =) Nu tror jag att jag kan det..=) får hoppas det håller i sig bara..=) att man inte får hjärnsläpp mitt upp i allt..=/ men det tror vi inte..=) utan detta klarar jag..=)

I fredags så var jag iväg med ett par kompisar..=) riktigt skojj var det att träffa er..=) TACK för en underbar kväll...=)

Lördagen bestod av matteplugg.. =/ sedan kom gumz hit..=)

Vi hade en TJEJ/SPA kväll =) Tack gumz för en super kväll..=) Alltid roligt att umgås med dig..=)

Bli inte förskrämda nu över korten . .;)






Sminkat bara ena ögat. . lite skillnad är det allt..=)




Sminka gumz lite..=) Jätte fint gumz..=)




Nu hinner jag inte mer..=)

kanske blir senare när jag kommer hem..=)

Håll tummarna idag nu

Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Maria (Emilias mamma)

HÅLLER TUMMAR OCH TÅR! :)

2010-05-03 @ 10:12:45
URL: http://familjenlinder.nu
Postat av: Stumpan

Snöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!!!!;P

2010-05-04 @ 07:33:20
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0