Prov. . å nu låååång ledigt.=)

Mmm det har det varit idag. . matte prov. . algebra.. det kändes ok men om det nu va så är det en annan femma. . väntar på att han skall rätta det. .  så man kan kika och och kolla på hemsidan . . 

Nu ska vi se, kalaset var super trevligt . . TAAACK gumz för god mat och god tårta..=) Du har det riktigt fint i ditt lilla hus..=)

På söndagen så, grejja jag hemma en del och plugga matte för fulla muggar. .  sedan blev det en tur till mor och far på lite kaffe..=)*mys*

Igår fyllde MAMMA år GRATTIS (i efterskott, fast jag fira dig igår) fast först var det skolan, jag å Ulle satt och plugga ihop sen hade vi en lektion och sen fixa jag och brorsan present till mor och invänta hans tjej på att hon skulle komma och så for vi ut..=) mamma hade fixat en jätte god sallad och sen lite glass efteråt =)

Blev lite senare än jag hade tänkt mig men det var super trevligt..=)
sen åkte jag hem och tog upp boken en sväng till. . . 

Idag har det var prov och sedan en lektion matte men nu är JAG LEDIG TILL MÅNDAG!! fast har en del som ska göras så men ändå gött..=)

Snart tror jag det blir kudden. . är rätt trött. .



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0