Matte dagar + trevliga glass stunder

Japp det kan man väl säga att dagarna har innebärt. .  matte från morron till kväll. . nja inte riktigt men nästan. .  har vart duktig iallafall och sitter mellan 3-5 timmar om dagen. . det blir en del. . 

I tisdags, så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde mer på kvällen. .  Plugga antar jag eller om jag gjorde nåt här hemma. .  ja minnet är bra men kort. . .

igår plugga jag större delen av dagen. . först rehab och sedan var det Matteplugg med Ulle. . fast vi gav upp efter ett par timmar, brandlarmet gick ändå så då passa vi på att knalla bort till bilarna. . .haha

gick till apoteket och hämta ut pollen mediciner. . nu börjar näsan rätta sig till men annars så är det kämpigt. . hatar detta. .  nysa en 20 ggr på rad och ögonen kliar och man är allmänt nere. . nej de är inte alls skojj även om våren är super fin årstid..=)

Sedan blev det en tur till mor & far på lite kaffe..=) Tjöta lite och hade det riktigt skojj..=) TACK för att ni finns..=)

Efter det så skicka gumz att hon var på väg in med en av valparna. .  =) Wille som är livrädd för bilar och sätter sig ner varje gång. .  men super skojj..=) Tog en del kort men hittar inte sladden till kameran så får ta det imorrn..=)
Tog en glass och frös lite.. haha sedan vägra tyligen vovven att gå mer så hon fick skjuts hem . . haha. . *det är ju en hane så kasnke därför*

Idag har det varit matte och sedan var vi på ambulansstationen i Skara på studiebesök. . de visade vilka resurser de har och berätta hur de jobba m.m. ja intressant var de allt. . men vet itne om jag skulle klara av att jobba med det. .

Å nu ikväll var det en *dejt* med Gumz och Mollie..=) den andra av valparna. . inte lika rädd och super mysig. .
*måste hitta sladden till kameran*

För en stund sen prata jag med min kusin och fick lite expert hjälp med matten.=) TAAAAAAACK!!!

å nu ska jag snart krypa under täcket. .  ska vara i skolan imorrn mellan 8-14.15 och sen ska jag på kalas på kvällen!!


Nepp hoppas eran dag har vart riktigt bra=)




Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0