Jag klara det!!

Japp jag klarade provet..=) känns såå HIMLA GÖTT!!!

Låg en bra bit över g nivån så det kändes skönt med. . nu gäller det inte att tappa allt bara för nationellaprovet kommer om ca 2 veckor. .  vi gör ju det dagen innan vi slutar. .  snacka om tidspress för läraren att hinna rätta det. .  men det skulle han fixa. .

Ja nu är det bara (förhoppningsvis) 2 veckor kvar på komvux, sen får man leva med en ovisshet framtill juli när beskedet kommer om man har kommit in på högskola. .  snacka om jobbig tid. . får förhoppningsvis jobba lite då. . har ca 3-4 veckor i sommar som jag inte har nåt. . en kan ju iförsig se det som en semester period men får ju ingen inkomst under den här tiden heller så. .  ja vet inte. .  kämpigt värre och pressen nu de närmaste två veckorna att klara matten är ännu jobbigare, för klarar jag inte den så kan jag säga bye bye med högskola till hösten iallafall. .  men men det får man ta ett beslut om då . .får väl söka matte A och B på komvux ifall man inte kommer in. .  som en säkethet. . tror man får plugga 50% och ändå ha kvar akassan. .  ja vi får väl se. . 

Nej nu ska jag snart ner på stan och fixa nåra ärenden. . 

Ha det riktigt gött

kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh vad roligt att du klarade det!



Men kan du inte vara timvikarie då på nått ställe, hemtjänst eller äldreboende dom veckorna du inget har???



Håller tummarn för högskolan nu! KRAM

2010-05-13 @ 20:05:05
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0