Helt slut. . .

Bara längtar efter att krypa under täcket och det kommer nog bli rätt snart om jag känner mig rätt.. eller så somnar jag i soffan. .  Antingen eller.. .haha  då är man trött... rejält trött. . . Nyser som fan gör jag med. . . jävla pollen. . .

Helgen var som sagt underbar..=) Fast en hel del matte plugg inför provet idag. . . 

Det kändes bra, fast sen om det gick det är en annan femma. .  Kom på en fråga på parkeringen som bara blev en aha upplevelse och som jag har bara grämmer mig för att hur katten kunde jag glömma av det. . .??!!??!!??!?!?!??!


Bara hoppas att resten gick bra..=) *håll tummarna*

Nu är det dags för nästa prov nästa vecka. . .såå bara sätta fart med mera. . fast det gör vi imorrn. . 

I efm har jag inte gjort så särskilt mkt. . tvättat lite diskat lite. .  å gjort ett skolarbete som kan skickas in nu. . såå ja det har väl blitt en del. . .

nej varva ner i soffan en stund innan jag kryper under täcket. . .





Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0