GRATTIS GUMZ:=)

Japp idag blir gumz ett år äldre..=) ha ha tiden går fort..=) Hoppas din dag blir riktigt bra..=) Ska dit lite senare..=)

*grattis igen gumz, gillar dig i massor*

Nu till annat.. haha..=)

Kalaset igår var riktigt trevligt..=) Träffa alla och bara prata..=)

Jag lägger inte upp några kort här för har inte fått nåt godkännande och sen tror jag inte ens de vet om att bloggen finns..:P haha

Idag var det upp klockan åtta, japp åtta en lördag, då brukar jag ligga och dra mig..=) men idag vänta jag på att mor och far skulle höra av sig..=) blev en tur till axvalla marknad..=) Vi klara oss från regnet som tur var..=) kom några små stänk med det bekom oss inte..=)

Ha ha. .  några av mina inköp idag.. =)



Jag erkänner att jag har en väskmani så denna föll mig väldigt bra i smaken..=)

Sedan gick min plånbok sönder i veckan. . alla mina mynt trillar ur så det fick bli en sån oxå..=)



Så denna fick följa med hem..=)


Jag har kommit in i en läsperiod igen så dessa två fick följa med hem med..=) kosta inte alls mkt såå..=) Deckare, sen får vi se om de är bra..=) haha

Sen åkte vi till Jula en sväng men där handla jag inget och sen åkte vi å käka på stjärngrillen..=)

Då hade klockan nästan blitt ett så tiden springer på bra..=) men en grymt rolig dag tillsammans..=) älskar verkligen min familj...=)

Snart ska jag ta en kopp kaffe och försöka plugga några matte tal sen dags att göra sig i ordning och fira kära gumz..=)

Ha en riktigt skön lördag.=)



Kram

Kommentarer
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Ja skulle fått samtal i veckan men ingen ringt, så hoppas arbetsgivaren ringer i veckan som kommer..



Tack, värmer att höra det! Men blir bara så bitter på´t :S



KRAM

2010-05-09 @ 22:14:46
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0