Go Mörra go mörra go mörra!!

Hoppas allt är bra med er..=)

Själv är det bara fint fint..=) Om en vecka så är man klar i skolan för denna gång och man är lite arbetslös för första gången. .  Ja ni de är rätt gött ändå..=D

I veckan har det varit för ovanligheten skull matte..=P haha å blir jag nåt vettigare??!!! Ja börjar komma överens med dessa jäkla vinklar ..  Kors i taket. .  så som jag har svort över dem. . haha. . 

Nej ni ska snart iväg å plugga matte med mina kära vänner. .  =)

Ni får ha en super dag!!!




Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tjoooooohooooooo!!=D .. hihi..;P .. ja vi får hoppas de iaf..=) .. har ju tenta på fredag me som jag inte hunnit träna på...haha.. en halv dag tror jag inte hjälper;P haha...men men=) ... vi får se om vi kan ses på fredagkväll gumman lilla..!!.. Mizz you!! Kraaam

2010-05-20 @ 05:45:16
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Ha de superkul på Möhippan idag gumman!!=) Kraaaaaaaam!!!!

2010-05-22 @ 08:16:14
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0