examens firande..

Japp det bestod gårdagen utav=) Hela dagen gick ju i ett kan man säga. . 

Börja med att mina snäll mamma följde med mig och handlade lite=) TACK!! Tycker det är så svårt att beräkna hur mycket man ska köpa, det är liksom inte alls lätt. .  att beräkna hur mycket man ska köpa utav varje sak. .

Jag hade bjudit hem släkten och gumzan kom med..=) samt ett par grannar till mor och far..=) TACK ALLA SOM KOM!!!

Iallafall mamma och jag åkte till copp, jag skulle bjuda på en pastasallad och ha tacosköttfärs och kyckling till, mamma gjorde sin egen sås och sedan kaffe och en kaka efteråt..=)

Allt blev riktigt lyckat iallafall. . 

Iallafall efter coop hjälpte jag till hemma hos dem, det var lite kvar att göra så vi hjälptes åt. .  det är en himla tur att mina föräldrar är så snälla som lät mig vara där, här hemma hade vi aldrig fått plats. . tyvärr är det så när man har en liten lägenhet. .  men men snälla föräldrar som hjälper till..=)

på kvällen droppa folk in, trodde inte så många skulle komma men TACK för allt..=) det var super trevligt..=) å TACK för alla fina presenter..=) inte det som var meningen. . 

Är så super nöjd med allt och nu har det börja ramla in att man är klar, beställde namnskyltar i veckan samt en brosch, ja lite får man skämma bort sig med..;)




Detta fick jag av gumz men inser att allt inte var med på bilden, för att den ville välta för mig i bilen så la en del i en annan kasse. . samt ett biokort..=) TACK gumz..=) Det är ju rosa..;)




Detta fick jag istället för blommor utav mamma och pappa..



Denna fina ängeln med, yttligare en till samlingen..=)



Blommorna och vasen som de står i..=)



Detta fina armband som man kan köpa berlocker till sedan och fylla på med..=)



Mina bröder och bettan tyckte denna passa mig utmärkt..;) haha ja lite pricken över I:t



och lite böcker..=)



Sedan vinglas som jag samlar på..=)

Hoppas ni har det riktigt bra..=)





Kramar


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Vaaaaaaarsego;P ..Gillar dig gumms!!=) Kraaam

2010-05-30 @ 06:35:26
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0