En vecka har gått . ..

Och nu kanske blogglusten kommer tillbaka??!! vet inte riktigt får la se, lovar inte för mkt...:P

Jag mår skapligt, lite förkyld men det ska väl gå..=) är nog en liten iblandning av pollen med meeen det går över. . :P

NU ska ja vi se vad man ska skriva, vad har hänt??

Onsdag-fredag var det väl mest plugg, hade prov i fredags som jag klarade..=)
På fredag kvällen åkte jag ut till mina kära föräldrar..=) Låna deras sovsäck och grilla lite..=) Mums..=)

För i lördags var det MÖHIPPA för min kära kusin..=) hehe de är ju bröllop i sommar..=)

Hon blev tagen på sängen om man säger så. . :P haha. . kom dit, klädd som ninjor kan man väl säga, svartklädda och målade i ansiktet några mer och andra mindre. . :P

Först var det lite champange till frukost, ja en smörgås med fanns det allt..=) För att sedan få på sig dagens utstyrsel som bestod av turkosa strumpbyxor, rosa sockar och kjol och knallgul tröja...=) å sen självklart en tiara till bruden..=)

Sedan bar det iväg till Helens danskola för att DANSA ZUMBA, ojojoj sikket pass, kan säga att idag har träningsvärket börjat ge sig. . men fasen vad skojj det var... =) kan lätt provas på igen... =)

Sedan packa vi in oss i bilarna och for till Vänersborg.. för att avnjuta en god lunch och för att sedan köra 5 kamp. .  haha ja det var oxå skojj å sen hade vi ju sån tur med vädret..=) Strålande solsken och man drack vatten lite dåligt, mer annat som smaka lite godare..;) haha men men det var gryymt skojj..=)

Efter en dusch och lite omkring åkande hamna vi till slut ute på Kållandsö, där de hade hyrt ett hus och där servererades middagen, super god mat verkligen..=) Sallad, potatisgratäng, kött, kyckling, massa mums mums..=)

När maten sjunkit ner lite gick vi ner till vattnet, där elden brann i sin fina låga och vi hade alla med oss en minnessak som hon skulle gissa vem som hade med sig och vilket minne det innebar..=)

Efter ett tag drog sig ett par av töserna med henne upp till huset, då gjorde vi andra i ordning marshaller och la dem som ett hjärta och sedan kom blivande maken själv. . så där stod han och vänta på sin brud..med musik i bakgrunden..=) efter lite dans eller ja mest kram och kyssar så fick han åka hem och vi fortsatte firandet med stoj och hej, kaffe och god kaka. .

Jag var typ död vid 2 tiden så  då kröp jag och en tjej ner och somna gott. . 
vi var 5 st som sov över. .  vakna ihop och åt god frukost dagen efter städa och sedan kom pojkvänner/makar och barn, så det blev lite fika i solskenet vid vattnet innan vi packa oss in i bilarna och for hem . .

Kan säga att jag var död på efm.. sedan hände det lite annat men det vill jag inte ta nu. . 

Igår var det matte och ut till mor och far en sväng. . 

idag har jag gjort nationellaprovet i matte och har redan fått reda på att jag är GODKÄND i kursen..:D

det känns jäkla gött alltså..:D:D:D:D

Nej ni bilder får ni inga se för jag vet inte vilka jag får lägga ut för. .

Kan bara säga TACK alla goda brudar för allt ni hade fixat i lördags..=)




Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0