Våffeldagen!!

Japp det har de varit idag..=) Och fått smaka mammas underbart goa våfflor..;) med grädde och sylt..=)

Tack mamma och pappa för en underbar trevlig stund i eftermiddag..!!!=)

Men innan det har det gått i ett..=) Börja med Matte B idag på morgonen för att sedan ha håltimme i en och en halv timma. . blev inge vettigt gjort då . . =/ sedan var kommunal där å prata lite. . vart med i 8 år eller nåt så känner att det inte gav mig så mkt.. men nåra andra fick svar på sina frågor som tur är..=)

Efter det hade vi rehab och hab. . känns som den kursen ger mig inte så mkt. . men det är ju poäng iallafall..=)

Sedan träffa jag gumz på en fika..=) TACK GUMMAN!! LIKA TREVLIGT SOM VANLIGT!!=)

Å sedan mot våfflorna. .ja som sagt gick i ett idag. . tror snart jag krama kudden. . är trött som skam här. .  imorrn har jag sjukvård med muntlig redovisning har dock skrivit ner skriftligt med..=) hahha

Å en å en halv timma matte b på efm me. . slutar nog kvart över 2 imorrn..??!!???!!

Ha en riktigt trevlig kväll sötizzar!!!





Kramar


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Taaaaaaaaack själv min lilla duracellmamma;P hihi...Hörs senare idag!!=) Kramizzzz

2010-03-26 @ 10:25:04
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0