Trött!!

är jag. . riktigt trött. .

Hade gärna legat kvar i sängen en timma eller två till. . hade nog blitt fler med om jag hade fått..;) haha

Igår var det praktik mellan 7-16 så kom läraren dit. . gick kanon. . gick igenom halvtidsbedömningen med andra handledaren och var lika godkänd där. . fortsätter jag som jag gör nu så ligger jag riktigt bra till!!!
Igår var det lite jobbigt, var på post op och det kom ner barn som hade blivit sövda och opererade men de vakna för tidigt. . så de skrek och var jätteledsna. . då gör det ont i hjärtat, föräldrarna hade inte hunnit komma dit än ( tar inte in besökare på post op bara på IVA) men föräldrar till barn får komma dit. . men de somna om och vakna en stund senare och då var det mkt bättre. . men en känner sig lite maktlös. . 


Ida ska jag oxå vara på post op. . 10.30 - 20.00 sedan blir det bara hem å sova för ska vara på IVA imorrn mellan 7.45-15.45. . sedan blir det kväll på torsdag. . som tur är. . då kan jag sova lite men sedan är det dag igen på fredag. .

Ledig lördag söndag som skönt är. . .

nej nu ska jag göra mig i ordning antar jag får leta parkering idag med . .

Kramar

Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0