Trevlig fredags kväll å Lördag!!

Japp igår kväll blev det en trevlig kväll med gumz..=) Var å käka, trots lite bekymmer med att hitta rätt matställe då vår planering var att åka till Canton då de har stäng till mitten av mars så kunde det ju itne bli så. . vi fick ta milan..=) Fast det vart extremt dyrt. . =/ knepigt . . tror han räkna fel eller nåt. . men trevlig var det. . =)

Ikväll ska vi göra nåt udda, vi ska till Bowlingen i Skara å bowla lite..=) haha det har jag itne gjort på år å dar. .  nu ljög jag visst tror det var när Henke å Martin firade sina dagar. . i dec -08 Hmm om jag minns rätt dvs..;) skoj skoj ska det bli iallafall..:)

nu ska jag åter gå till kära x och y så det blir lite gjort. . =)


Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0