Sömn!

Kan behövas rejält ibland. . var super duper trött igår och gick å la mig runt kvart över nio igår. . sten slockna och vakna halv elva idag. . Hmm dåå behöver man sova..??!!??!! såå skönt var det iallafall. . =)

nu ska jag snart göra mig i ordning för att fara till praktiken. . sista kvällen ikväll!! Sedan är det bara två dagpass kvar. . . vill inte sluta... samtidigt som det är skönt att komma tillbaka till skolan. . så det är lite blandade känslor.. men det blir nog bra. . känner att jag har fått vara med om otroligt mkt under den här praktiken med. . utvecklas i massor och fått se en hel del saker. . då vet man vad patienten ska vara med om. . det är alltid bra!!

Nepp om  man ska sätta lite fart här. . brukar ju åka vid två tiden för att hitta parkering och hinna byta om i tid å då kasnke det hinns med en kopp kaffe..=)

ha det nu riktigt bra!!

kramar

Johanna



Kommentarer
Postat av: Stumpan

Ja lilla lilla goa samis=) .. hihi.. hoppas du får en fin dag på praktiken!!=)... ja de får vi göra gumman lilla=) .. vore riktigt roligt=) Kramizzzzz

2010-03-18 @ 11:57:44
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0