Redan söndag!!

Japp, veckorna springer på fort. Fattar inte vart tiden tar vägen, snart är mars månad slut och vi går in i en härlig vårmånad..=) Längtar riktigt mkt nu till grönskan börjar komma och fåglarna kvittrar (fast de gör de redan=P) och snön försvinner. . är så trött på den här skiten. . Vill se grönt ute..=) haha. . . hoppas det inte kommer ner mer nu..
Vill se vår och sommar nu.. !!!

Ja ni annars har det varit en mkt intensiv vecka på IVA. . fått vara med om en hel del.. en del undersökningar, en hel del patienter. Man vet ju aldrig där utan det kommer med få minuters förvarning. Inte alls som en avdelning, även om det skulle vara intressant att se den biten med.

Fick vara med om en idiotisk läkare i veckan med. . Alla passar inte inom vården. .  Kändes hemskt att stå där som elev iallafall. . .

Nu bara en vecka kvar innan man är åter till skolan. . ska ringa sommarjobbet med och fråga om bredvidgång. Inte för mkt men lagom.. så inte allt från CSN försvinner.

Nepp nu ska jag återgå till matten. . får inte in allt riktigt idag men det kommer väl..=) haha. . .
Måste fundera på en mat med. . så får med mig en mat låda med..=)

Ha de nu riktigt gött

kramar

Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. men de e ju sååååååå fint ute nu me solsken o snööööö!!!=D hihi... ;P mig gör de inget om de fortsätter så här=D hihi.. Kram min lilla glass;P

2010-03-14 @ 15:35:18
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Ja hon tycker de skall bli kul men inte riktigt med på vad som komma skall ändå tror jag :D

KRAM

2010-03-15 @ 07:42:32
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0