Praktikvecka!!

Nu har det gått några dagar igen sen man skrev några ord här. . tiden går fort . . har inte riktigt haft orken. .

I söndags så åkte jag ut till mor coh far=) fick lite mat och sedan så hjälpte jag dem att bära ut till bröte. . de la om deras köksgolv nu i veckan och då bärde vi ut det gamla. . klockan blev mer än jag trodde. . haha

I måndags var det dags att gå upp kl 05.00. . inte min tid, inte alls  men upp kom jag. . var på post op. . har vart där hela veckan med lite små inhopp på IVA!! Skoj har det vart, känner att man kan göra lite. . mer där än på IVA. . det ar väldigt lugnt på IVA i början av veckan. .

Har gått 07.00-16 varje dag denna vecka. . utom idag, är ledig i helgen. . så skönt så. . inga planer mer än plugga matte. .har inte gjort så mkt nu det sista så nu måste jag ta tag i det. . 

Har fått vara med på en operation nu i veckan med. . en laparoskopisk galla. . titthålskirurgi och man tar bort gallblåsan. . inte så blodigt . . bara när kirurgen som la snitten för instrumenten. . sedan hade jag första parkett på tv:n. . Såg jätte bra på gallblåsan och levern. . det enda jag inte riktigt gilla var att han fick bränna lite på såren sen för det var nåt lite kärl som blödde och det lukta. . ja inte gott iallafall. . 

Sedan har jag fått vara med på en elkonvertering med... kom in ett akutfall. . lite läbbigt när kroppen hoppa till.. men oxå super intressant. . blir mer nästa vecka tror jag för då var det planerade. . .

Nepp om jag ska återgå till min kära matte. .

ha de gott nu

kramar

johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0