PÅSKLOV!!

Japp det har jag..=) helt ledig denna vecka eller ja t.o.m. tisdag nästa vecka..=) hihi såå skönt såå..men ska skicka in lite arbeten under lovet här nu så jag slipper ha dem sen. . =) Kan koncentrera mig på annat..=)

Har gjort i ordning ett halv här nu... vi har ju en del som ska redovisas muntligt men skickar in dem skriftligt för att stärka betygen..=)

Pratat med skarahemmet idag med och har fått några tider nu som jag ska bredvid nu..=) för att kunna jobba i sommar..=) såå glad att jag har fått jobb där. . om allt nu funkar. . tänk vad bensin man sparar nu och kan då cykeln till jobbet..=) Bra för kondisen med..;)

Ska snart iväg å handla lite, tomt här i kylen och frysen. . illa trökigt att de tar slut. . men nu ska de fyllas på .. tror det blir coop idag. . gillar den affären..;)

Imorrn har jag heller inga planer, så blir väl plugg. . sedan onsdag ska man till lidköping med mor och bröder + flickvän..=)

Tror bloggen är seg på att visa nya inlägg så tryck på uppdatera en gång extra. . så ni ser det senaste. . =)

nepp nu ska jag sätta fart här. . duscha och hämta posten tänkte jag först..=) sedan handla..:P

Kramar


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Din lilla söta Lyllo!!=D

2010-03-29 @ 17:01:54
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Vi får ta en kaffe någon dag, är SS och är hemma! KRAM

2010-03-29 @ 17:05:27
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0