Måndag = ny vecka!!

Japp nu var det redan en ny vecka. . fatta att tiden går fort. . snart April månad och det börjar bli vår ute. . kommer säkert komma bakslag men vi får hoppas på det bästa..=) att det inte blir så många .. vädret i lördags var juu såå skönt juu. . fåglarna spela som aldrig förr och solen titta fram & värmde ens tillvaro.=) det kan ju inte bli bättre...=)

Så nu har jag en kopp kaffe här bredvid mig..=) såå gott, men tänkte på det har redan blivit 4 koppar idag. . =/ lite för många kanske. .

Gårdagen var suverän ute hos mor och far, eller ja far min var på möte. . men trevligt med lite prat och kortspel, haha som vanligt hade jag ingen tur. . eller joo fick fyrtal i två:or, visst de ger 7 poäng men vem kan ta sista spel på det..:=P jag lyckades inte iallafall..;) haha... men kände mig rätt osocial och gäspa större delen av tiden. . sorry men var trött. . kom hem här, gjorde en sallad så det blir min middag idag. . Var sugen på det igår och smakade riktigt bra. . får nog göra nåt mer att äta ikväll men det räcker för mig nu. . .

Ska snart iväg på min första matte B lektion som börjar idag. . eller ja, kursen började i förra veckan men då hade jag praktik och det var ett gilltligt skäl att inte kunna komma. . har en del annat skolarbete som ska göras med så ska göra det i efm hade jag tänkt. .

Hoppas ni får en ritkigt bra dag nu!!

För det ska jag ha iallafall..=)

Kramar

Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. VARSEGO min lilla Sockertopp!!=) hihi.. Kraaaaaaaam <3

2010-03-23 @ 15:37:30
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Jätte fin har sidan blivit..

Skönare och läsa när man slipper anstänga ögonen så för att se texten :D

KRAM

2010-03-23 @ 18:03:41
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0