Lördag=)

Japp nu var det redan lördag..=) tiden springen på och det är nästan lite vår väder ute..=) så skönt..=) Vill se grönskan börja blomstra och solen tittar fram mer..=) för att sedan komma till sena sommarkvällar och grillning..=) turer med bilen och även sommarjobb. . kommer ju inte ha någon semester i år utan det blir jobb för hela slanten. . men det blir nog bra det med..=)


Sedan får man ju oxå se om man kommer in på högskolan med. . ja det borde ju komma i mitten av sommaren. . funderar på vart jag ska söka men det kommer bli högskolan Skövde samt högskolan väst i trollhättan. .  Åka buss hela tiden kommer det nog oxå blir. .  Ja det märker vi vad som sker..=)

Igår kväll så blev det nåt galet med smsen, jag satt å vänta på att gumman skulle höra av sig medans hon hade skickat men inte hela smset så det pep aldrig i min telefon utan det låt som trasigt sms i inkorgen. . Vi tog igen det med att tjöta i tele iallafall..=)

Nu ska jag städa lite här hemma. . ska iväg på kalas sen. . min Kusin Annelie fyller 30 idag..=) GRATTIS tjejen!!

Sedan ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. . tar telefonen sen så får vi se. . =)

Ha de nu riktigt gött

kramar
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0