Lite små trött!!

Japp det är jag!! Riktigt små trött kan man säga..=) Men gud vad skojj jag hade igår kväll!!

Blev att jag blev kvar hos min kusin..=) Åt god mat, kycklingpaj som jag måste ha receptet på ;) tjöta en massa och kollade när andra spela wii =) ( min kusin fick det igår), så jag körde hem mina andra kusiner + respektive och landa hemma i sängen runt kvart över 5 i morse. . kan inte sova för länge idag för då kan jag inte somna ikväll!!!

TACK För en super trevlig kväll!!

Nu ska jag göra mig i ordning för att fara ut till mor och far..=)

Kramar

Johanna


Kommentarer
Postat av: ida

Hej! gud vad roligt att "höra" att du läser min blogg =0) Jag brukar titta in på din också ska du veta =).. Gällande lösen på min blogg så är det bara mina absolut närmaste vänner som får tillgång till skyddande inlägg..

kram kram

2010-03-22 @ 08:50:08
URL: http://idamias.wordpress.com
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Kul med umgänge mitt i natten :D

2010-03-22 @ 11:13:07
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0