Lischööööping!!:P

Haha de är det rätta ordet. . ingen människa säger väl LIDKÖPING?? inte här omkring tror jag iallafa..;)

Haft en toppen dag idag..=) Tack min kära familj (utom far min som tillbringa den på soffan =( han är blivit förkylder) och min kära släkt.. =)

Dagen börja med att jag hämta bror min som var på kortis..=) Åkte till lischööping och mötte upp mor och bror och hans flickvän.. gick och kolla efter väskor. . både jag å bror min behövde en..=) hitta en kanon fin..=)



Finns att köpa på stadium för 399:-

Sedan vart det en tur inne på HM men köpte inget mer än två ögonborstar då jag har fått nåt klen i två av mina andra..=(

Samt ett lip gloss .. brukade aldrig använda det förut men fasen det blir en vana det med... . ;) som allt annat..:P

Sedan hmm. . nej då åkte vi hem till mormor och morfar på kaffe..=)

sedan åkte morfar och Andreas och Bettan iväg för att köpa brorsan födelsedagspresent, fast han får den inte förrän han fyller år..;) Då spelade vi andra kort..=)
Så tog de med sig mat hem och vi käka lite..=)

Sedan åkte vi till hemkompaniet..=) fasen en affär man kan bli lite förälskad i..;)

Hitta en tavla där som ska upp på väggen . . en svart vit..;) Ja får se om det kommer komma kort..:P

Sedan en mugg som jag kanha mina sminkborstar i. .

Efter det åkte de andra hem till sitt och jag tog en tur till min kära kusin och bjöds på en kopp kaffe..=) Smakade utmärkt..=) Å min andra kusin var där så blev lite bröllopssnack..;)

Ska ju på bröllop till sommaren igen.:;) SKOJJJJJJ!!!!

nepp nu ska jag göra lite annat smått. . .=)
ha en underbar kväll!!




*kramar*

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tack=) .. gjorde de lite mer vårigt=) hihi.. åh, va roligt du hitta lite gumman! jättefin väska!=) .. ja självklart vill ja hitta på nått=D .. vet faktiskt inte va som händer än.. inte planerat så långt=) .. e ju iaf i bygdegården på fredagkvällen, kommer la därifrån vid 9 kanske=) men vi kan väl höras så får vi hitta på lite skojj!!=D Kramiz

2010-03-31 @ 20:28:24
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0