Kvällen!!

BLir ett litet inlägg nu för jag är lite trötter. .

Har gjort en hel del skolarbete idag, pluss en del matteplugg. .

sedan prata jag med Annica så hon kom till skara, så det blev blomsterlandet, coop, ugglan och lite mer..=) TACK för en super trevlig stund idag..=)

hem och sedan fortsätta plugga lite och sedan dra av golven en sväng..=)

nu ska jag ta en bra bok och läsa lite tror jag.. känns som den behövs en skön avkoppling..;)

Imorrn bär det av till lidköping med mor och bröder och flickvän..;) kika lite i affärer och hälsa på mormor och morfar..=)

ha det riktigt gott nu..=) ett helt värdelöst inlägg egentligen men ja..;)


Kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. jaaaaa, du gör ju de iaf=) hihi... Hoppas du får en superfin dag imorrn nu i lischöööping=D Kraaaaaam!!

2010-03-30 @ 22:26:52
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Haaaaaaaaaaallå sweety!!=) Hitta du något roligt idag?!=D Kraaaaaam!!

2010-03-31 @ 15:17:03
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0