Gäsp!!

Japp sitter här å gäspar så jag tror käkarna knakar ur led. . . Somna nog en stund på soffan med..=( gör trött. .

men har gjort min sista dag på praktiken idag. . den var rätt lugn. . hade hand om 2 pat. ihop med min handledare så det var den vanliga, dagliga omvårdnaden. . läsa av lite tryck och hålla koll på monitorna. . rätt lagom. .

ville inte sluta på ett sätt samtidigt som det kommer bli skönt att komma tillbaka till skolan. . hade gärna haft en vecka eller två till men man kan inte begära att få allt här i livet. . men det är ju nu man kommer in lite i rutinerna om vad som alltid ska göras med patienterna, sen blir det självklart skillnad när det kommer akutfall. .

Ja ni, har varit med om otroligt mkt och känner att jag har vuxit i min roll. . det prata vi om idag min handledare och jag. . Annars var dagen rätt slapp. .
bjöd på lite fika på efm. . det var poppis kan jag lova

nej nu väntar jag på att gumz ska höra av sig=) hoppas jag är vaken då bara..=)

Kramar på er

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0