Bowling kväll!!

Japp igår kväll var det bowling som gällde..=) super skojj var det allt..=) Jag å gumz som spela mot varandra..=) haha...  Det gick som det gick å jag är kass. . ritkigt kass. . men skojj var det iallafall..=) haha...

Sedan åkte vi hit å käka lite å hade det trevligt..=) TACK GUMMAN!!!



Nu på morgonen eller ja runt 9 ringde mamma och hon hade tydligen skadat handen på jobbet i fredags och idag hade hon riktigt ont..=/ så hon ska till jouren i skövde.. Så jag ska hämta brorsan hos dem, så ska han med hit och äta lite mat. . Tänkte göra hemmagjord pizza..=) Sedan kommer andra bror och hans tjej hit..=)

Ja det blir nog bra..=) Så nu ska jag sätta lite fart så jag hinner med allt..=)

Ha en riktigt bra dag nu!!

Gumman har korten från igår men tror hon ska maila dem till mig..=)


Massa kramar

Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Thanks gumms!=) Lovely to bee back!!=D hehe.. Kramizzzz

2010-03-08 @ 17:38:35
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0