Anmälan till högskola

Japp skicka in min anmälan till högskola igår, det glömde jag ju skriva förut =/ haha minnet bra men kort. . undrar varför det blir så, är det så det blir när man blir äldre?? hahaha

Så sökte till 2 st, högskolan Skövde och till högskolan Väst i Trollhättan..=) Får hoppas jag kommer in nu. . måste ju komplementera med betygen från Omvårdnad med nu..=) Bara hålla tummarna, då blir det 3 år med plugg och det är ju fasen roligt, bara man vill så går allt. . =)

Har ju haft mina första lektioner med min matematik nu. . kommer nog gå galant men kan inte missa många lektioner för det är bara genomgångar. . så får kanske skippa den lektionen det kör ihop sig med rehabilitering och habilitering. .  på tisdag morrnar. . idag gjorde det inte det. . för vi ska till äldrecentrum imorrn och höra om stroke patienter.. eller ja nåt. . halva klassen var där idag. .

Nepp om jag ska ta nåt att äta nu. . magen kurrar, ta en dusch och sedan fortsätta med matten. . eller arbete om stroke eller ja de var en till, sedan har jag en massa i kursen sjukvården. .


Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Håller alla tummar jag har!=) ... plus att jag lånar några andras;P hihi...Kraaaaaam

2010-03-23 @ 21:51:07
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Håller vi tummarna, är det sjuksjukterska du skall vidareutbilda dig till isf?



Vill man så går allt, det har vi ju pratat om förut :) men en sak i taget o ha fokus på blir det mkt lättare :)



KRAM

2010-03-24 @ 07:52:23
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0