Ändra klockan. .

Japp har ni gjort det??!!

Gjorde det faktiskt redan igår när jag gick och la mig för att inte missa idag. . och sen en timme fram gör otroligt mkt. . när man tar tillbaka timmen på hösten gör jag (om jag inte jobbar eller har nåt annat viktigt) så drar jag tillbaka den efter frukost. . woops så har man fått en timme extra. . det är super bra tycker jag, man får en timme till då . . fast nu är det ingen höjdare. . klockan är oftast mkt redan när man går upp=P haha

Dagen igår var kanon. . =) tillbringa en stund hos mor & far och sedan åkte jag till gumz..=) dit gänget från andra staden dök upp=P

Fick god mat där och vi spela spel..=) Ja de var riktigt trevligt..=)

Men är super trött nu .. kunde fan inte somna i natt. . var jätte trött när jag gick och la mig men de bara gick inte.. tror kl var närmare 6 tiden innnan jag somna. . helt sjukt och blev så arg på mig själv när jag inte kunde somna. . =/ men vakna runt 11, ja hade väl kunnat sova en timme eller 2 till men då är det bättre att somna tidigt ikväll så är snart på väg dit. . ont i skallen och ont i kroppen. . men det är nog bara för att jag är trött. . i natt ska jag sova..=) det har jag redan bestämt mig för..;)

Idag har jag inte gjort mkt. . plockat lite här hemma tvättat en del och pluggat lite. . tyvärr funkar inte hjärnkontoret idag så jag lade ner det. . 

Nepp nu ska jag sussa kudden. . =)

natti natti  å dröm sött..=)




Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0