Sommarlov med inhopp av jobb!!!

Tjabba!! 

Hur är läget med er då??? Hoppas verkligen allt är bra!!

Själv sitter jag i soffan och njuter lite just nu. . underbart väder ute (så borde vara ute)  men har vart detta en del redan idag, har dock inte haft ro till att sola. . för gräsklippningen, börjar nysa som skam då. .  =/ kasnke minskar ju mer tiden går. .  men har precis haft en hårinpackning och ansiktsmask, ja en liten spa kväll. . var bara ett glas vin som fattades..;) haha

Men dagarna sedan sist. .  i söndags då var det morsdag. . jag å mina bröder gav mamma ett par lotter i fredags, alla firar morsdag olika och att vi gav det i fredags var för att vi inte visste om alla var där på söndag. . 

Men vi åkte till ett ställe utanför lidköping, storeberg om jag minns rätt och fikade med morbror och "moster", mina kusiner med resp. och mormor och morfar samt moster mamma och syster. . fika med kaffe och räksmörgås. . smakade mums . =)

sedan var kvällen rätt lugn om jag minns. .  (minnet bra men kort) :P haha

I måndags tog jag tag i och vek rätt och hängde upp en del kläder, slängde en del som var trasiga och ja med ord röjjde lite i garderoben. . men det blev bra..=)

Nu ska bara resten av lägenheter röjjas ordentligt. . ja många kasnke tycker att de gör hon ju jämt. . men det är ju bara den vanliga städningen..  ska ta en sommarstädning..;) haha ja vårstädning kan man inte skriva. . :P haba

igår så jobbade jag ett par timmar på skarahemmet, kände mig som ett fån för har ju itne gått bredvid så mkt och de var ett tagsen men det ska nog gå vägen..=) ska vi se..=) haha. . ska jobba på fredag kväll med..=) ett halv 4 till halv tio pass..

ida har ja var ute på en prommenad och sedan ja har föröskt ta tag i akassan, tyvärr får jag ingen framtill jag vet om studierna i höst så vart bra arg idag meeen allt löser sig. . ingen idé å vara arg och det är bättre att vara ärlig.. =) det tjänar man mest på i längden. .  så är det bara ..=)

en tur till mor och far på efm på lite kaffe..=)

Imorrn blir det fika me goa Ulle och sen får vi se..=) kasnke grilla med stumpan??!!??!!






Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0