Nya brillor..=)

Japp idag har jag hämtat ut mina nya brillor och linser så klart, de klarar jag mig inte utan;-)
och visat mig offentligt i glasögon på stan, iallafall i Götene för fasen vad det snurra i skallen när man bytte. . ögonen var inte alls vana. .  haha kände mig kanon full.. rejält jävla kanon alltså. . meeen det gick ju bra. .. =)

Nu funkar det bättre och jag känner mig faktiskt snygg i dem, de passa mig perfekt..=)

nej nu ska jag krama kudden, lite trött och ont i skallen men jag vet ju vad det beror på ;)

här kommer lite bilder, samt att skjortan är den jag köpte förra veckan..=)









Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte fin i glasögon och skjortan den var ju super nice :)

2010-06-23 @ 12:25:44
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0