Måndag!!

Japp det var redan måndag och den är snart slut. .  kasnke är dags att fundera på kudden??!!! En bra bok och låta ögonen falla ihop..;) haha

I helgen, nu ska vi se. . joo jobbet gick kanon, som sagt innan alla är vi nya nångång. .  det tar sin tid men det kommer nog snart..=) ju mer timmar man får ju bättre är det..;)

Sedan på kvällen tog gumz och jag en glass på stan. . rätt seg efter jobbet så det blev kudden någorlunda tidigt men vakna och var pigg mitt på natte. . ja de är knepigt ibland, var ju iförsig väldigt varmt och här hemma blir det otroligt varmt. . =/ på kvällen som det börjar bli behagligt här hemma eller ja framåt 23 tiden. . 

igår så var lunchade jag med mor och far å bror och sedan följde jag med dem ut och vi åt jordgubbar och glass..=) mina första gubbar detta år..:P haha smakade riktigt bra..=)

idag har det vart två prommenader faktiskt och sedan tog jag ur alla mina glas ur vitrin eller vad de nu är, ett glas skåp som jag har mina fin glas i och tvätta dem och torka ur. .  det tog sin tid kan jag säga men nu är jag nöjd..=) haha

sen ja lite tjöt i telefon och så. . =)

snart som sagt en bra bok och koppla av lite. .

hoppas eran dag har varit bra..=)






Kram

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Åååååh!!=) ... Vill ligga på klipperna snart igen!!.. får vi göra i sommar gumman!=) Kramizzz

2010-06-10 @ 06:36:09
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0