Lite trötter

Japp det är jag allt, blir nog att krama kudden tidigt. .  vakna vid 8 tiden idag och var utvilad..=) haha kors i taket. .  Jag brukar inte vakna tidigt. . men ibland är det så. . man sover lite olika, fast nu längtar jag till sängen. . 

Igår så vad gjorde jag då. . joo Veronica ringde och fråga om jag ville hänga med till Skövde=) så det gjorde jag..=) Hade en super trevlig tur med dig tjejen..=) hoppas vi på flera..=)

Sedan när jag kom hem hörde brorsans tjej av sig..=) så hon och brorsan kom över på en kopp kaffe och de hade med sig vattenmelon så vi käkade det..=) haha sedan upptäckte jag att jag hade micropopcorn hemma så då poppa vi det, bör jag säga att damsuga innan var rätt onödigt. . får tas å göras lite imorrn tror jag..=) haha

idag har jag fikat med söta Ulle..=) TACK för en riktigt trevlig pratstund, ser fram emot en Skövde tripp nästa vecka. . =) Sedan handla jag lite å sen åkte jag hem .. har läst en bok nu i efm / kväll här och blir kanske en till .  .är inne i en period där jag läser otroligt mkt nu för tin..=) haha skojj..=) Varvar ner och känner att man har lite semester..=)

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe..=)

Imorrn är det arbetsförmedlingen kl 11 och sedan jobb mellan 15.30-20.30. .





kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Just nu har vi en tävling i vår blogg där vinnaren får ett paket snygga underkläder, tävla du också! :)

Dirketlänk: http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/june/tavling.html



Vi höres!

/Elina & Linnéa

2010-06-09 @ 19:51:59
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0