Jobba!!

Hejsan på er den soliga dag!! 

Man blir bortskämd av all sol vi får..=) hoppas den stannar lääääääänge..;) haha

ska snart iväg och jobba ikväll. . en tur på 15.30-21.30 =) sedan fick jag en förfrågan idag med så det blir jobb 7-16 imorrn med.. måste verkligen få en del timmar så jag har nåt nästa månad..=) såå jag tacka ja. .  =) hade ju lagt mig tillgänglig med så. . det hade jag inte riktigt koll på men vad gör man . .=) haha

Det blir ju pengar till slut iallafall..=) Så å jag har ju lite ledigt emellanåt. . haha ja det blir nog bra. . =) perfekt tillfälle att komma in i jobbet med så.  .=) jag klagar inte. . 

Lite sveda idag kan jag säga. . brände mig mer än jag trodde igår så. . men men det blir ju färg till slut och man vill ju vara brun. .  har aldrig, nej nu ljuger jag, sola solarium när jag var i Danmark med släkten på pappas sida när jag gick i 9:an massa årsen juu..:P haha då sola jag en eller två gånger annars har jag aldrig gjort det, brukar faktiskt få färg rätt fort..=) bränner mig en gång eller två men det blir ju färg. . och smörjde faktiskt in mig igår men ja solen var lite väl stark.. ;-) underbart väder iallafall. . =)


Snodde en bild av gumz då hon hade lagt en fin rosett på så man inte ser allt..;) (hoppas det gick bra, jag är inte världsbäst på att göra sånt)



Hoppas det gick bra gumz..=)

Nej nu måste jag dra, ska inhandla en sallad tills imorrn med för jag hade verkligen inget klart i frysen. . =(


Kramar


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. sjäääääääääälvklart gick de bra gumman min!!!=D Hihi..Hoppas de gick bra att jag la ut korten??=) Hihi.. men censurera såklart vissa delar..hihi..Kramizzz

2010-06-05 @ 00:40:51
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0