Fredag!!

Japp tiden springer på och det är redan helg..=) haha  .  . skönt med lite ledigt men en blir bra snurrig när man inte riktigt har koll på veckodagarna. .  meen det kommer la. . .

Igår var det ett möte på arbetsförmedlingen. .  =/ inte det roligaste men hon skrev av mig för jag har ju ingen andledning att vara inskriven där. . sa hon utan jag hör av mig när jag vet hur det blir med skolan och när sommarjobbet är slut. .  Mitten av augusti då . . . 

Sedan så åkte jag och handla lite å sen vart det jobb. .  15.30-20.30 . . lämna in betygen med så det kändes bra. .  blev en bra lön iallafall..=) haha över sommaren..=) det tackar man och tar emot för ;)

Brorsan klara teorin igår för körkortet..=) GRATTIS!!!!!=)=)=))=)=)=)=)=)=)

Nu ska jag snart iväg och fika med mor och bröder, undrar om tjejen är med då oxå..;) haha. .  det märker vi. .  de slutar ju skolan idag ..  för denna termin iallafall. . nästa år är det dubbel student..=) hih

Nej nu får jag sätta fart..=)




Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Ååååh, gratta brorsan åt mig!!!=) Hihihi... Kraaaaaaam

2010-06-11 @ 10:40:35
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0