En hel vecka. . .

har gått sedan ett ord har skrivits här. . sorry. . vart rätt skönt det med. . ibland går det både upp och ner. . =)

men idag är det visst den dagen man tittade ut för 24 år sen . . . en börjar visst bli gammel..=P haha. .  nej inte riktigt än man börjar trappa av va..;) inte tant än. . :P haha

Nu ska vi se. . fredagen sist. . fikan med familjen var super trevlig:) åkte till Coop och fikade, passade ju bra för mamma skulle handla lite med och där är det ju mindre folk med så..:) haha

Kvällen var rätt lugn tror jag, regnade en hel del. .  Trökigt men svensk sommar juu. . :P haha. . får hoppas på fina sommar kvällar framöver.;)

Lörden tillbringade jag hos mor coh far, på efm iallafall med lite kortspel och tjöt, tror det blir en film eller två med:)

Söndagen,??!!! Minnet bra men kort men tror det var den dagen mamma och christian och jag gick till museumet i skara och kollade på en 60 tals utställning som var..:) skoj och ett avbrott i dagen. . var otroligt trött den dagen med så var rätt seg. . :P sedan regnade det ju då men och det spelar in på humöret med, man blir seg och orkar inget. . en bra bok och lite ljus hemma är det bästa då:)

Måndagen var en grejja dag hemma, inte för att detblev så jätte mkt gjort men en del. . 

Tisdagen, då. . var jag och luncha med söta Emma =) vi var på Canton..=) gott som bare den:)
Sedan åkte jag till optikern för att fixa linser. .  blev visst ett par nya glasögon med. .  ska hämtas nästan vecka. . så får vi se om jag använder det mer. . :P haha. . har inte använt glasögon på evigheter. . meen ja det kanske blir skillnad. . annars är linser bäst tycker jag:) Iallafall med jobbet. .de åker ju inte i golvet om man är på fel plats så. .  det har inträffat med andra jobb då är linser bra:)

Efter det blev det korv med bröd i Myråsen:)

Onsdagen blev det lite shopping i Skövde med söta Ulle:) hitta ett par linnen och en tunika, samt en skjorta som jag inhandla  :) mina första leggins fick följa med hem då med:) haha ursköna juu..:)

Fast lite tråkigt hände den dagen med då hennes pöjk vurpa med cykeln så han skrapa i hakan rejält, så vi åkte in till jouren med honom, allt gick bra och han skulle hålla sig lugn ett tag. . 
Förutom det var det en riktigt trevlig dag!!=)

igår tillbringades efm med en gammal kompis hemma hos henne:)hjälpte henne med sin nya kamera och fotade en del blommor, deras trädgård är rätt maffig. . ja trevligt var det och lite kortspel på natten:)

Nu på förmiddag har mormor och morfar varit här..:) inte för att jag skulle fira idag men de ville komma ändå..:) trevligt som alltid..:)

Jag firade ju rejält när jag sluta skolan så det räckte för min del . . men mamma och familjen kommer imorrn på lite kaffe..:) ska även få upp mitt titthål i dörren med så jag ser vem som ringer på..;)

Ikväll för vi se vad som händer..:) brorsan å de kanske kommer.;)

ha en riktigt bra fredag och helg om vi itne hörs innan det..:)




Kramar



Kommentarer
Postat av: Stumpan

Min lilla Goooooooooding!!=) C ya later!=)

2010-06-19 @ 07:40:55
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0