Vilken start på 2010!!

Japp det kan man verkligen säga. .

Den var absolut inte det bästa. . inte alls. . blev uppsagd igår kl 13.00 via telefon från kontoret. . Kände väl på mig nåt redan i fredags när jag jobbade och bara invänta svar, kändes riktigt surt att jobba hela helgen då meen det gjorde jag. . rak i ryggen. . . många skulle gått hem tror jag, bli allvarligt sjuka. . Kändes som man ville det. . meen japp jag gjorde mina timmar. .

Får full lön nu i en månad men har ingen arbetsplikt. . så går hemma med full betalt till 11 februari. .
Ska söka CSN lån nu den tiden som är kvar i skolan. . sikken tur att jag har den iallafall..=)

Jaja Allt ska nog gå vägen men det känns lite surt. . personlig assistent är nog slut för min del iallafall... det känns som man få ge så mkt men få så lite tillbaka. . det är de värsta. . Jag tyckte jag gjorde mitt bästa och ställde alltid upp men det gjorde tydligen ingen skillnad. . Hade jag gjort nåt fel då hade jag tatt åt mig. . meeeen ja kände att jag inte har gjort det. . ja det är ju som det är. . får leva därefter. .

Kanske söker vidare... till sjuksköterska. . . har tänkt på det och när jag gjorde praktiken på vårdcentralen kände jag distriksköterska kanske skulle vara något för mig. . man har kontinuerlig kontakt med flera patienter och man kan jobba både via hemvård och vct å själklart sjukhus med. .

Bara för att en av mina vänner läser till ssk så är det inte därför jag tänker göra det utan det är för att jag vill, har inte vågat nämna det förut för folk bedömmer en kasnke då som att härma henne men det är inte därför utan för det är något jag VILL göra. . Jag vill utbilda mig vidare och vill bli detta... sen om jag lyckas det är en annan femma. . för hoppas det kommer tillbaka till skövde, för jag vet inte om jag vill flytta på mig. .


Nepp nu ska jag ta kudden. . sov trots allt riktigt bra i natt men vart ute å gått i nästan 2 timmar idag såå den friska luften har gjort mig trött...

Imorrn är det första lektionen i skolan imorrn. . rehabilitering och habilitering. . ska bli intressant..=)

Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0