Tjolahopp!!

Japp God förmiddag på er alla!!

Hoppas allt är bra med er..=) Själv har jag kvinnobekymmer utan dess like. . så får gå på alvedon idag.. Hatar skiten. . har förgrymmat ont i magen. .

Igår så blev det en liten prommenad på dagen. . har lite för ont i mina fötter för att klara av en längre just nu..=/ Hela ena lilltån är en stor blåsa. . ont som skam. . ska hitta nåt mer plåtser att linda in den i..=)

Annars så börja jag gå igenom några lådor jag har i min bokhylla. . har blivit bara lägga ner saker där såå nu är det lite bättre ordning. .

Ska snart göra mig i ordning här. . för att fara ut till mor och far. . ska hämta upp bror och hans tjej först. . för de ska med ut. .

Sedan ska jag vara i skövde till 18.00 ikväll, lämna nyckel och göra ett gott avslut. .  såå det känns skönt. . sen kan jag lämna det bakom mig. .

Nepp nu ska jag sätta lite fart här. . annars blir de inge gjort. .

Mamma skulle ha egna köttbullar och potätter och sås idag..*mumma*


Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0