Tiden knallar på. . .

Japp det gör den. . idag är det redan onsdag. . Vart i skolan en snabbis idag kan man säga. . skulle slutat kl 10.55 men fick sluta redan tio över eller vad hon nu vart. . direkt efter den muntliga redovisningen. . den gick faktiskt bra så det är riktigt skönt att den är avslutad..=)

Men nu ska vi se vad har jag gjort i veckan. . i måndags så bestod väl den större tiden av att plugga. . har prov på fredag.... cirkulationen och olika sjukdomar. . ja det ska nog gå bra det med. ..=)

Igår vart det skola mellan 8-9.30 och vi fick se en film om, nu tappar jag ord här. . den handla om Joakim Öwre som var med om en skateboard olycka 2001 och då skadade han hjärnstammen och låg i koma i 4 månder innan han vaknade upp. . hemskt... tur att han hade köpt hjälm & använde det..=) Iallafall den kämparglöden han hade och den viljan att bli så bra som möjligt. . träna var ordet. . när personer får bromsa honom för att ska orka med. . Hans vänner ställde och fanns där för honom även olyckan. . Helt otroligt. . Dokumentär heter det. . haha

Sedan fick jag träffa grannens pojkvän, rolig prick..=)

Å det går bättre och bättre med Dino med.=) nu är det bara ett skall när jag kommer dit..=) haha

Nej om jag ska återgå till mina kära böcker eller ta å städa lite. . ja det var den vanliga frågan det..;)


Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0