söndag kväll!!!!

Japp nu vart det redan söndag kväll å jag har haft en underbart trevlig helg. . En av de bättre på länge..=)

Tack alla som förgyllde min helg!!


I fredags träffade jag gumz..=) Vi skulle gått en prommenad men det blev inte så. .för när jag gick ut å vänta på henne såå såg jag att det var en lampa tänd i min grannes lägenhet och jag visste att de inte var hemma såå skicka ett sms å så ringde hon när gumz å ja hade åkt iväg. . Jag är inte hemma å hon trodde att den som sålde lägenheten till henne hade kvar en nyckel så blev lite orolig. . så jag å gumz snabba på våra ärenden på stan och åkte hem . . plinga på dörren men ingen öppna såå vi tror att det var hon som glömde lampan. . men hon var ganska säker på att hon inte hade gjort det. .

Jag å gumz hade en ritkigt trevlig kväll. . satt å prata, filmen var väl ingen höjdare men vi hade tjejsnack..=) TACK GUMMAN!!!

Igår på dagen åkte jag ut till mor & far en sväng..=) eller ja till kvällen. . fick god mat och gick en prommenad, tjöta lite skit å spelade poker..=) haha jag vann en omgång iallafall..=) vi spelar bara om poäng så inga pengar inblandade. . bara lite roligt och underhållning på ett par timmar..=)

Sedan smsa gumz och frågade om jag ville hänga med till ett par kompisar till henne och spela lite spel. . Kände dom inte alls väl och var rätt nervös kan jag säga. . varför vet jag inte men man är väl rädd för vad folk ska tycka om en tror jag. . Det var riktigt trevligt iallafall, fast det första jag fick göra var att ställa mig å göra pizzadeg. . inget som jag är van vid . . tror aldrig jag har gjort det så innan och en av killarna som skulle komma dit är kock. . haha gjorde ju mig inte mindre nervösare...:P men som sagt maten smaka bra och det avr riktigt skojj..=) Tack gumman för att du fick med mig dit..=)


Idag har jag först umgås me Daggan och Anders å deras huliganer=) lämna lite papper och drack mängdvis med kaffe..:P haha... gott gott gott å en massa snack ..=)TACK !!!

ikväll vart en gammal granne här, som bodde ute hos mor & far förut. .  dottern skulle låna mitt internet. . och skicka in lite skolsaker. . Så det vart trevligt..:)


nepp nu ska jag grejja lite här borde plugga eftersom jag har både en muntlig redovisning & ett prov denna vecka som kommer...


Ha de nu riktigt gött!!

Kramar

Johanna





Kommentarer
Postat av: Stumpan

TACK!!! själv gummz! I Like you a lot! Hugs -->-@

2010-01-25 @ 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0