Riktigt längesen

Vart det nu man bloggade... har tyvärr inte hunnit med. . inte julveckan och halva förra sen har jag väl vart lite trött med... Jobbat en del och sena kvällar. . de blir inge bra de då..;)

Nu ska vi se här. . kvällen hos gumz var riktigt nice..=) MKT god mat å MÖE mat vart det med. . riktigt mätt i maggen blev man. . sedan vart det ju goos med valparna..;) de är ju såå söta... en bara smälter juu... Gossingar där..;)

Spelade spel gjorde vi och hade det riktigt skööööjjj!!!


Söndagen, tror jag att jag tillbringade hos mor & far... om jag minns rätt...;) haha... *minnet är bra men kort*

måndagen jobbade jag.. och det gjorde jag även tisdags natten. . sedan vart det lite panik. . skulle inhandla lite julklappar & dona lite innan jul. . hade faktiskt inte hunnit med det innan. . Brorsorna och jag köpte snygga ramar och skrev ut kort på oss... =) Sedan bakade jag bröd med och gav bort till släkten..=) hihi

sedan den 23 åkte jag ut till Mor och Far min för lite mat och klä granen ..=) Det har blivit tradition att göra det..;) Har ju ingen här hemma så.. får passa på nån annanstans då..;)

Julafton börjde med först jobb mellan 8-12 och sedan fira jul med farmor och farfar, faster och kusin å min kära familj.=) sedan åkte jag tillbaka till jobbet till kl 20 och kom i säng halv 4 på natten och sedan slutade jag kl 09 på juldagen. .

Hade vart lite snäll i år iallafall..=) Fick lite pengar och små kläder. . DVD tillbaka till eden.. ritkigt bra faktiskt ... sedan just det ja haha... ett skohorn mamma tröttnade visst på att jag inte hade nåt här hemma..:P haha

sedan på juldagen så åkte jag till mormor och morfar och firade med lite efm fika..=) Julmaten fick vi juu i början av december. . =) Skoj skoj..=) Familjen vart där med så klart..=) och morbror med fru.=)

Sedan vart jag rätt död på kvällen. . haha satt här hemma med lite tända ljus och en massa myyysss..



Sedan på annandagen vart det jobb igen. . 15 - 12.30 på söndagen, då åkte jag på lite mellandagsrea och hittade två par byxor, två tröjor och en ny bh. . välbehövliga inköp..=)

Måndag - onsdag jobb hela tiden. . 8-17 varje dag...

medans onsdag kväll åkte jag å mina kära bröder + Andreas flickvän och gick på bio, Göta kanal 3 - kanal kungens hemlighet. . Den var faktiskt helt okey. . inte kanon men bättre än tvåan tyckte jag iallafall..=)

Nyårsafton firades i goda vänners anda med 3 rätters middag, bus med lillgrabben och kortspel, självklart behövde grabbarna skjuta lite rakter med. . men det gillade inte minstingen riktigt haha... SKOJ och underbart gott..=) TACK Veronica och Martin för en underbart trevlig kväll!!! Å ni andra med så klart..=)


Dagen efter så åkte jag ut till mor och far, mormor coh morfar skulle dit såå det blev lite kortspel och prat. . trött vart jag iallafall... sedan hade jag en trevlig kväll!!!


I helgen så har jag tatt det rätt lugnt... fick migränanfall i lördags så det var utan dess like. . jo jag har ju fått ordning på lägenheten. . haha städat alltså..:P

På söndagskvällen tittade gumz hit en sväng för julklapps byte så det blev den första julklappen i år kan man säga..:P haha... ojoj skrattar än gumman.. knäppgök där..;)

Jobbade natten till idag och nu är jag rätt trött, inte sovit en blund idag heller så. .  Vart å klippt mig idag å nu ska jag slappa i soffan..;)

Ha de nu riktigt gött..

Kram

Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hur klippte du dig gumman?!=) hihi.. Hoppas du blev nöjder iaf!!=) KRAAAAM!!!

2010-01-05 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0